• 1-40 km
  • 100-200 km
  • 200-300 km
  • 300-400 km
  • 40-100 km
  • BESKIDY
  • człapanie
  • Dolina Dolnej Wisły
  • dookoła Jeziora Łebsko
  • dookoła Jeziora Śniardwy
  • dpd
  • Kaszuby
  • Kotlina Kłodzka
  • PK Dolina Baryczy
  • Pojez. Gostynińsko-Włocławskie
  • Pomorze
  • przyczepka
  • Sudety Zachodnie
  • Żuławy i Mierzeja Wślana
grigor86.bikestats.pl

Grigori - zarażony cyklozą (już z tego nie wyjdzie) :-)

rowerowy blog

Info

avatar Blog rowerowy prowadzi grigor86 z city of Pobiedziska. Nakręciłem korbą 82647.23 kilometrów w tym 28604.36 poza asfaltem. Jadąc, dużo się rozglądam,stąd żałosna średnia 18.56 km/h
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(66)

Moje rowery

Felt Q720 48412 km
Felt Q26 28245 km
GT Avalanche 3.0 5982 km

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy grigor86.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • 2025, Maj2 - 13
  • 2025, Kwiecień1 - 4
  • 2025, Marzec1 - 3
  • 2024, Grudzień3 - 6
  • 2024, Listopad2 - 1
  • 2024, Wrzesień5 - 9
  • 2024, Sierpień6 - 11
  • 2024, Lipiec9 - 9
  • 2024, Czerwiec7 - 12
  • 2024, Maj4 - 11
  • 2024, Kwiecień4 - 11
  • 2024, Marzec4 - 14
  • 2024, Styczeń1 - 5
  • 2023, Grudzień1 - 4
  • 2023, Listopad2 - 5
  • 2023, Październik2 - 4
  • 2023, Wrzesień14 - 55
  • 2023, Sierpień9 - 25
  • 2023, Lipiec2 - 6
  • 2023, Czerwiec4 - 13
  • 2023, Maj5 - 24
  • 2023, Kwiecień8 - 31
  • 2023, Marzec8 - 30
  • 2023, Luty5 - 13
  • 2023, Styczeń4 - 8
  • 2022, Grudzień1 - 2
  • 2022, Listopad1 - 3
  • 2022, Październik3 - 8
  • 2022, Wrzesień6 - 11
  • 2022, Sierpień7 - 11
  • 2022, Lipiec5 - 15
  • 2022, Czerwiec9 - 27
  • 2022, Maj3 - 20
  • 2022, Kwiecień6 - 34
  • 2022, Marzec1 - 8
  • 2021, Sierpień2 - 7
  • 2021, Lipiec3 - 7
  • 2021, Czerwiec3 - 12
  • 2021, Maj4 - 24
  • 2021, Kwiecień1 - 5
  • 2021, Marzec2 - 20
  • 2021, Luty2 - 16
  • 2021, Styczeń3 - 17
  • 2020, Grudzień7 - 52
  • 2020, Listopad18 - 109
  • 2020, Październik11 - 79
  • 2020, Wrzesień8 - 40
  • 2020, Sierpień7 - 42
  • 2020, Lipiec12 - 63
  • 2020, Czerwiec13 - 85
  • 2020, Maj12 - 122
  • 2020, Kwiecień17 - 152
  • 2020, Marzec11 - 77
  • 2020, Luty5 - 22
  • 2020, Styczeń13 - 82
  • 2019, Grudzień17 - 91
  • 2019, Listopad11 - 47
  • 2019, Październik22 - 107
  • 2019, Wrzesień11 - 43
  • 2019, Sierpień11 - 58
  • 2019, Lipiec17 - 70
  • 2019, Czerwiec20 - 103
  • 2019, Maj13 - 69
  • 2019, Kwiecień12 - 58
  • 2019, Marzec6 - 36
  • 2019, Luty11 - 60
  • 2019, Styczeń14 - 79
  • 2018, Grudzień13 - 44
  • 2018, Listopad25 - 102
  • 2018, Październik11 - 81
  • 2018, Wrzesień20 - 92
  • 2018, Sierpień20 - 95
  • 2018, Lipiec15 - 71
  • 2018, Czerwiec11 - 43
  • 2018, Maj11 - 65
  • 2018, Kwiecień19 - 84
  • 2018, Marzec16 - 83
  • 2018, Luty2 - 6
  • 2018, Styczeń2 - 10
  • 2017, Grudzień2 - 14
  • 2017, Listopad13 - 69
  • 2017, Październik24 - 116
  • 2017, Wrzesień22 - 100
  • 2017, Sierpień31 - 157
  • 2017, Lipiec24 - 87
  • 2017, Czerwiec23 - 95
  • 2017, Maj22 - 78
  • 2017, Kwiecień20 - 96
  • 2017, Marzec23 - 123
  • 2017, Luty15 - 71
  • 2017, Styczeń29 - 153
  • 2016, Grudzień1 - 10
  • 2016, Listopad3 - 27
  • 2016, Październik6 - 44
  • 2016, Wrzesień19 - 62
  • 2016, Sierpień9 - 39
  • 2016, Lipiec4 - 11
  • 2016, Czerwiec4 - 12
  • 2016, Maj4 - 21
  • 2016, Marzec1 - 10
  • 2016, Styczeń10 - 61
  • 2015, Grudzień7 - 52
  • 2015, Listopad6 - 34
  • 2015, Październik9 - 68
  • 2015, Wrzesień7 - 39
  • 2015, Sierpień10 - 55
  • 2015, Lipiec3 - 14
  • 2015, Czerwiec16 - 84
  • 2015, Maj5 - 28
  • 2015, Kwiecień7 - 25
  • 2015, Marzec3 - 14
  • 2015, Luty13 - 52
  • 2015, Styczeń22 - 133
  • 2014, Grudzień14 - 68
  • 2014, Listopad9 - 51
  • 2014, Październik9 - 54
  • 2014, Wrzesień19 - 75
  • 2014, Sierpień17 - 71
  • 2014, Lipiec16 - 68
  • 2014, Czerwiec2 - 12
  • 2014, Maj16 - 86
  • 2014, Kwiecień10 - 59
  • 2014, Marzec10 - 102
  • 2014, Luty17 - 113
  • 2014, Styczeń19 - 172
  • 2013, Grudzień15 - 108
  • 2013, Listopad6 - 50
  • 2013, Październik18 - 105
  • 2013, Wrzesień13 - 56
  • 2013, Sierpień8 - 46
  • 2013, Lipiec12 - 77
  • 2013, Czerwiec22 - 140
  • 2013, Maj12 - 99
  • 2013, Kwiecień23 - 198
  • 2013, Marzec31 - 248
  • 2013, Luty19 - 190
  • 2013, Styczeń17 - 161
  • 2012, Grudzień11 - 141
  • 2012, Listopad15 - 126
  • 2012, Październik14 - 115
  • 2012, Wrzesień29 - 308
  • 2012, Sierpień26 - 236
  • 2012, Lipiec13 - 163
  • 2012, Czerwiec15 - 195
  • 2012, Maj6 - 79
  • 2012, Kwiecień9 - 151
  • 2012, Marzec14 - 240
  • 2012, Luty10 - 141
  • 2012, Styczeń6 - 83
  • 2011, Grudzień10 - 126
  • 2011, Listopad8 - 74
  • 2011, Październik22 - 128
  • 2011, Wrzesień12 - 100
  • 2011, Sierpień18 - 161
  • 2011, Lipiec7 - 74
  • 2011, Czerwiec23 - 211
  • 2011, Maj32 - 393
  • 2011, Kwiecień25 - 312
  • 2011, Marzec13 - 176
  • 2011, Luty13 - 60
  • 2011, Styczeń6 - 14
  • 2010, Grudzień3 - 8
  • 2010, Listopad11 - 10
  • 2010, Październik4 - 0
  • 2010, Wrzesień5 - 0
  • 2010, Sierpień9 - 2
  • 2010, Lipiec12 - 0
  • 2010, Czerwiec11 - 0
  • 2010, Maj12 - 0
  • 2010, Kwiecień22 - 3
  • 2010, Marzec15 - 0
  • 2010, Luty1 - 0
neroStatystyki zbiorcze na stronę
Dane wyjazdu:
41.32 km 6.00 km teren
01:54 h 21.75 km/h:
Maks. pr.:39.30 km/h
Temperatura:7.0
Rower:Felt Q26

night biker - wiatr

Piątek, 10 stycznia 2014 · dodano: 10.01.2014 | Komentarze 8

Jak zwykle wypad po pracy troszkę się dotlenić. Wyjechałem ok.19:20
Cel: zrobić 40km.
Pogoda: ciepło, ale bardzo wietrznie. Większość trasy jechałem pod silny wiatr czołowy, dlatego dziwię się że średnia wyszła ponad 20/km/h.
Trasa: Wierzonka - Kobylnica - Gruszczyn - Swarzędz - Jasin - Rabowice - Paczkowo - Sarbinowo - Jankowo - Biskupice - Jerzykowo - Kowalskie - Karłowice - Wierzonka - Wierzenica - Wierzonka.

Po drodze nic nadzwyczajnego, no może oprócz nowego, kolorowego mostu w Rabowicach.


Jazda pod tak silny wiatr dała mi wycisk i czuję nogi, jakbym przejechał ze 150km........ale cel dnia dzisiejszego osiągnięty, więc chillout :-) Do jutra.
Kategoria 40-100 km



Komentarze
kalorr
| 01:31 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Wiadukt równie piękny, co i pożyteczny. Pracuję na ulicy Rabowickiej w firmie STS - jest to firma logistyczna, zajmująca się importem, eksportem i dystrybucją aut osobowych na terenie całej Europy - dodam, że dystrybucją głównie za pomocą autotransporterów. Zakład ten sąsiaduje z Panopą, BP, Steną, Twinningsem, CLIPem i kilkoma innymi firmami. Wiele z nich to potężne molochy, które generują na tej długiej i wąskiej ulicy masakryczny, apokaliptyczny wręcz ruch. Dość powiedzieć, że w godzinach 6.00, 14.00 i 22.00 (czyli w godzinach przekazywania zmian w większości tych firm) korki na tej ulicy są tak rozległe, że przejechanie odcinka między na przykład moim zakładem, a krzyżówką przy wiadukcie na ulicy Polnej (półkilometrowy odcinek) często jest kwestią nawet 50 (!) minut. W okresie letnim zdarza mi się do pracy dojechać rowerem - raz że przyjemniej jest pedałować, a nie się kisić w aucie stojącym w korku, a dwa - raz nawet udało mi się dotrzeć do domu szybciej, niż normalnie autobusem, czy samochodem (a mam do pokonania 45 km w jedną stronę - więc widać skalę problemu). :D

Ale do sedna - mnóstwo ludzi do pracy na tę ulicę dojeżdża od strony Wrześni, Kostrzyna, itd., ale niestety opuszczając ją muszą kierować się ze wszystkimi na ten jedyny wiadukt na ulicy Polnej. Nowo wybudowany wiadukt sytuację poprawi znacznie, bo skieruje wszystkie auta i ciężarówki chcące wyjechać w kierunku Warszawy (Wrześni, Kostrzyna) właśnie na niego - przepustowość będzie nieporównywalnie większa, sama ulica stanie się bezpieczniejsza, a ludzie spędzą mniej życia w korkach, niż normalnie. Ewentualne remonty także nie będą już tak straszne i uciążliwe, jak były do tej pory.
webit
| 18:54 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Super zdjęcie. Pozdro
kamilzeswaja
| 14:53 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Polna to właśnie wiadukt kolejowy. W internecie można znieść sporo krytycznych opinii na temat nie samego pomysłu dodatkowej drogi dojazdowej, o której mówiło się od lat ale na temat kolejnego skrzyżowania na trasie Swarzędz – Września. Kiedyś tą trasę można było przejechać (przepisowo) poniżej pół godziny (z Centrum do Centrum). Obecnie przy ograniczeniach i fotoradarach raczej ciężko. Skrzyżowanie przy ETC należy do jednych z najniebezpieczniejszych w regionie - z tym może być podobnie.
Pod koniec tego filmiku widać zamontowane już oznakowania skrzyżowania z DK92: http://www.telewizja-swarzedz.pl/archiwum,2013-07,film,777.
bobiko
| 13:19 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj @kamilzeswaja:

A mnie się wydaje, usprawni na tyle, że odciąży ruch na wiadukcie kolejowym w centrum Swarzędza zarówno od strony tirów (sporo z nich kursuje do Wrześni i z powrotem) oraz (a możę przede wszystkim) ułatwi dojazd pracownikom zakładów znajdujących się tam.

Także zastanawiam się, nad tym jak rozbudują połączenie miedzy tym wiaduktem a DK92.
Kamilzeswaja | 08:37 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj Bobiko masz rację, ale za sam wiadukt płaci Gmina Swarzędz. Wiadukt ma na celu rozładowanie korków na Polnej i tu mnie ciekawi czy inwestycja robiona z takim rozmachem faktyczne usprawni wyjazd z Nowej Wsi.
bobiko
| 01:53 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj @kamilzeswaja: A to czasem nie było budowane na zlecenie firm, mających w tych okolicach zakłady pracy typu Panopa itp>?
Nefre
| 22:52 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Dla takiego Bikera wiatr to żaden przeciwnik
kamilzeswaja
| 22:34 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Ciekawi mnie na ile inwestycja w Rabowicach okaże się sensowna. W pełni wiadukt do użytku ma być oddany dopiero latem. Jak budowali już z takim rozmachem to z DK92 mogli zrobić bezkolizyjny wiadukt, a tak będzie kolejne skrzyżowanie z sygnalizacją (zapewne z ograniczeniem do 60 km/h) na drodze Poznań-Września...
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!