• 1-40 km
  • 100-200 km
  • 200-300 km
  • 300-400 km
  • 40-100 km
  • BESKIDY
  • człapanie
  • Dolina Dolnej Wisły
  • dookoła Jeziora Łebsko
  • dookoła Jeziora Śniardwy
  • dpd
  • Kaszuby
  • Kotlina Kłodzka
  • PK Dolina Baryczy
  • Pojez. Gostynińsko-Włocławskie
  • Pomorze
  • przyczepka
  • Sudety Zachodnie
  • Żuławy i Mierzeja Wślana
grigor86.bikestats.pl

Grigori - zarażony cyklozą (już z tego nie wyjdzie) :-)

rowerowy blog

Info

avatar Blog rowerowy prowadzi grigor86 z city of Pobiedziska. Nakręciłem korbą 82647.23 kilometrów w tym 28604.36 poza asfaltem. Jadąc, dużo się rozglądam,stąd żałosna średnia 18.56 km/h
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(66)

Moje rowery

Felt Q720 48412 km
Felt Q26 28245 km
GT Avalanche 3.0 5982 km

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy grigor86.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • 2025, Maj2 - 13
  • 2025, Kwiecień1 - 4
  • 2025, Marzec1 - 3
  • 2024, Grudzień3 - 6
  • 2024, Listopad2 - 1
  • 2024, Wrzesień5 - 9
  • 2024, Sierpień6 - 11
  • 2024, Lipiec9 - 9
  • 2024, Czerwiec7 - 12
  • 2024, Maj4 - 11
  • 2024, Kwiecień4 - 11
  • 2024, Marzec4 - 14
  • 2024, Styczeń1 - 5
  • 2023, Grudzień1 - 4
  • 2023, Listopad2 - 5
  • 2023, Październik2 - 4
  • 2023, Wrzesień14 - 55
  • 2023, Sierpień9 - 25
  • 2023, Lipiec2 - 6
  • 2023, Czerwiec4 - 13
  • 2023, Maj5 - 24
  • 2023, Kwiecień8 - 31
  • 2023, Marzec8 - 30
  • 2023, Luty5 - 13
  • 2023, Styczeń4 - 8
  • 2022, Grudzień1 - 2
  • 2022, Listopad1 - 3
  • 2022, Październik3 - 8
  • 2022, Wrzesień6 - 11
  • 2022, Sierpień7 - 11
  • 2022, Lipiec5 - 15
  • 2022, Czerwiec9 - 27
  • 2022, Maj3 - 20
  • 2022, Kwiecień6 - 34
  • 2022, Marzec1 - 8
  • 2021, Sierpień2 - 7
  • 2021, Lipiec3 - 7
  • 2021, Czerwiec3 - 12
  • 2021, Maj4 - 24
  • 2021, Kwiecień1 - 5
  • 2021, Marzec2 - 20
  • 2021, Luty2 - 16
  • 2021, Styczeń3 - 17
  • 2020, Grudzień7 - 52
  • 2020, Listopad18 - 109
  • 2020, Październik11 - 79
  • 2020, Wrzesień8 - 40
  • 2020, Sierpień7 - 42
  • 2020, Lipiec12 - 63
  • 2020, Czerwiec13 - 85
  • 2020, Maj12 - 122
  • 2020, Kwiecień17 - 152
  • 2020, Marzec11 - 77
  • 2020, Luty5 - 22
  • 2020, Styczeń13 - 82
  • 2019, Grudzień17 - 91
  • 2019, Listopad11 - 47
  • 2019, Październik22 - 107
  • 2019, Wrzesień11 - 43
  • 2019, Sierpień11 - 58
  • 2019, Lipiec17 - 70
  • 2019, Czerwiec20 - 103
  • 2019, Maj13 - 69
  • 2019, Kwiecień12 - 58
  • 2019, Marzec6 - 36
  • 2019, Luty11 - 60
  • 2019, Styczeń14 - 79
  • 2018, Grudzień13 - 44
  • 2018, Listopad25 - 102
  • 2018, Październik11 - 81
  • 2018, Wrzesień20 - 92
  • 2018, Sierpień20 - 95
  • 2018, Lipiec15 - 71
  • 2018, Czerwiec11 - 43
  • 2018, Maj11 - 65
  • 2018, Kwiecień19 - 84
  • 2018, Marzec16 - 83
  • 2018, Luty2 - 6
  • 2018, Styczeń2 - 10
  • 2017, Grudzień2 - 14
  • 2017, Listopad13 - 69
  • 2017, Październik24 - 116
  • 2017, Wrzesień22 - 100
  • 2017, Sierpień31 - 157
  • 2017, Lipiec24 - 87
  • 2017, Czerwiec23 - 95
  • 2017, Maj22 - 78
  • 2017, Kwiecień20 - 96
  • 2017, Marzec23 - 123
  • 2017, Luty15 - 71
  • 2017, Styczeń29 - 153
  • 2016, Grudzień1 - 10
  • 2016, Listopad3 - 27
  • 2016, Październik6 - 44
  • 2016, Wrzesień19 - 62
  • 2016, Sierpień9 - 39
  • 2016, Lipiec4 - 11
  • 2016, Czerwiec4 - 12
  • 2016, Maj4 - 21
  • 2016, Marzec1 - 10
  • 2016, Styczeń10 - 61
  • 2015, Grudzień7 - 52
  • 2015, Listopad6 - 34
  • 2015, Październik9 - 68
  • 2015, Wrzesień7 - 39
  • 2015, Sierpień10 - 55
  • 2015, Lipiec3 - 14
  • 2015, Czerwiec16 - 84
  • 2015, Maj5 - 28
  • 2015, Kwiecień7 - 25
  • 2015, Marzec3 - 14
  • 2015, Luty13 - 52
  • 2015, Styczeń22 - 133
  • 2014, Grudzień14 - 68
  • 2014, Listopad9 - 51
  • 2014, Październik9 - 54
  • 2014, Wrzesień19 - 75
  • 2014, Sierpień17 - 71
  • 2014, Lipiec16 - 68
  • 2014, Czerwiec2 - 12
  • 2014, Maj16 - 86
  • 2014, Kwiecień10 - 59
  • 2014, Marzec10 - 102
  • 2014, Luty17 - 113
  • 2014, Styczeń19 - 172
  • 2013, Grudzień15 - 108
  • 2013, Listopad6 - 50
  • 2013, Październik18 - 105
  • 2013, Wrzesień13 - 56
  • 2013, Sierpień8 - 46
  • 2013, Lipiec12 - 77
  • 2013, Czerwiec22 - 140
  • 2013, Maj12 - 99
  • 2013, Kwiecień23 - 198
  • 2013, Marzec31 - 248
  • 2013, Luty19 - 190
  • 2013, Styczeń17 - 161
  • 2012, Grudzień11 - 141
  • 2012, Listopad15 - 126
  • 2012, Październik14 - 115
  • 2012, Wrzesień29 - 308
  • 2012, Sierpień26 - 236
  • 2012, Lipiec13 - 163
  • 2012, Czerwiec15 - 195
  • 2012, Maj6 - 79
  • 2012, Kwiecień9 - 151
  • 2012, Marzec14 - 240
  • 2012, Luty10 - 141
  • 2012, Styczeń6 - 83
  • 2011, Grudzień10 - 126
  • 2011, Listopad8 - 74
  • 2011, Październik22 - 128
  • 2011, Wrzesień12 - 100
  • 2011, Sierpień18 - 161
  • 2011, Lipiec7 - 74
  • 2011, Czerwiec23 - 211
  • 2011, Maj32 - 393
  • 2011, Kwiecień25 - 312
  • 2011, Marzec13 - 176
  • 2011, Luty13 - 60
  • 2011, Styczeń6 - 14
  • 2010, Grudzień3 - 8
  • 2010, Listopad11 - 10
  • 2010, Październik4 - 0
  • 2010, Wrzesień5 - 0
  • 2010, Sierpień9 - 2
  • 2010, Lipiec12 - 0
  • 2010, Czerwiec11 - 0
  • 2010, Maj12 - 0
  • 2010, Kwiecień22 - 3
  • 2010, Marzec15 - 0
  • 2010, Luty1 - 0
neroStatystyki zbiorcze na stronę
Dane wyjazdu:
35.58 km 1.00 km teren
01:29 h 23.99 km/h:
Maks. pr.:53.00 km/h
Temperatura:8.0
Rower:GT Avalanche 3.0

GT Avalanche 3.0 dostał nowe życie w te święta

Wtorek, 24 grudnia 2013 · dodano: 24.12.2013 | Komentarze 10

Mamy święta i z tej okazji GT dostał dużo fajnych prezentów ode mnie i od brata Wojtasa. Właściwie prezenty te były kolekcjonowane już od kilku miesięcy, ale złożenie wszystkiego i serwis zajęło mi troszkę czasu i dopiero dziś mogłem wyjechać nowym - starym GT na teścik.
Mogę powiedzieć, że oprócz kół, ramy i kierownicy wszystko inne zostało poddane wymianie na inne i w zamyśle lepsze części. Troszkę siana w to poszło, ale każdy wie że składając nowy rower tanie to nie jest. Jednak przy wyborze nowych podzespołów kierowałem się rozsądkiem i złożyłem rower najbardziej optymalnie pod względem jakości i ceny jak tylko mogłem. Zresztą jest to maszyna mojego brata, który dla swojej amatorskiej, niewymagającej jazdy powinien być w 100% zadowolony z pracy nowego sprzętu.
Dziękuję sklepowi Cyklotur za przyjemne zakupy i szybką realizację zamówienia, oraz fajny rabat :-)
Jeśli chodzi o sprawowanie się roweru podczas jazdy, to mogę powiedzieć tylko, że jest po prostu pięknie!!! Choć grubszy test w terenie przejdzie dopiero na wiosnę, kiedy zniknie błoto. Dziś przejechałem się stricte po asfaltach, ale takich troszkę bardziej wyboistych, aby sprawdzić pracę amortyzatora SR Suntour XCR z matetką blokady skoku na kierownicy, którego sam zakładałem, łącznie z przycinaniem rury sterowej itp. Drodzy rowerzyści i rowerzystki, jeśli chcecie przyzwoity amortyzator za rozsądną cenę to polecam zakup tego modelu, gdyż sprawuje się on znakomicie przy jeździe po nietrudnym terenie. Miałem okazję testować inne amortyzatory z tej półki cenowej i ten jest na prawdę najlepszy! Przykładowo droższy Rock Shox Dart2 to istny kloc w porównaniu z XCR'em pod każdym względem. Ale nie będę się rozwijał w tym temacie, bo porządną opinię będę mógł wystawić po dłuższym jego użytkowaniu.
Nowy 9 rzędowy napęd to cała grupa Shimano Deore:
- korba na łożyskach hollowtech II
- kaseta 32-11
- łańcuch ze spinką Srama'a
- przerzutka tylna
- manetki
Oprócz tego założone zostały: opony Continental Race King 2.0, mostek PRO, siodło PRO Condor, chwyty skórzane Velo, sztyca Felt, zacisk sztycy Accent, koszyk bidonu BBB, linki i pancerze i drobne rzeczy typu osłonki pancerzy Jagwire, osłona neoprenowa na tylny widelec.
Wszystko robiłem sam, oprócz planowania ramy pod łożyska Hollowtech II i nabijania gwiazdki w rurę sterową amortyzatora, gdyż nie mam do tego sprzętu :-) Ale summa summarum jestem bardzo zadowolony z ostatecznego wyniku mojej pracy :-)
A tak poza tym w moim pokoju na ujawnienie czeka mój kochany biały Felt, którego też od paru miesięcy serwisuję i chucham na niego :-)
Oto krótka galeria nowego GT:

GT Avalanche 3.0 w nowej odsłonie na rok 2014

GT Avalanche 3.0

Skórzane chwyty Velo ze skręcanymi obejmami

Manetki Shimano Deore

Opony Continental Race King 2.0

9 rzędowy napęd Shimano Deore: korba, kaseta, łańcuch, przerzutka

Siodło PRO Condor waży tylko 207 gram

Blokada skoku w amortyzatorze SR Suntour XCR

Mostek PRO XLT

Tak się prezentuje nowy - stary GT w specyfikacji na 2014 rok. Nic tylko śmigać :-)
Wesołych Świąt :-)


Kategoria 1-40 km



Komentarze
Trollking
| 18:54 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj No no, jako techniczne antytalencie wielki podziw i szacun za to, że potrafisz odwalić taka dobrą robotę MI by pewnie połowa części została, a rower był skręcony :) super!
marcingt
| 18:18 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Fajnie się GieTek prezentuje. Osprzęt wcale do takiej amatorskiej jazdy nie jest, tysiące kilometrów można bez problemu z przyjemnością na tym przejechać ;)
zarazek
| 13:24 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Kawał porządnej roboty żeś przy tym GTku odwalił! Myślę, że tym sprzętem można spokojnie szaleć w terenie.
sebekfireman
| 08:29 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Ładna maszyna :) Zaciekawiły mnie te skórzane chwyty - przyjemne są w trzymaniu, grube i miękkie są?
A XCR to faktycznie najlepszy z budżetowych amortyzatorów, chociaż przy niskich temperaturach kiepsko działa (a wręcz można powiedzieć że nie działa)
jelon85
| 21:57 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Świetnie się prezentuje maszyna!
Wesołych świąt!
angelino
| 20:02 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Jejku, piękny!
Jurek57
| 18:41 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Wesołych Świąt !
panther
| 15:17 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Jestem pod wrażeniem :-)
Dobra robota!
Pozdrawiam serdecznie
JoannaZygmunta
| 14:32 wtorek, 24 grudnia 2013 | linkuj Bardzo ładny! 100 % stylówy . Gripy skórzane super! Lineczki piękne! Oklej tylko ramę folijką bo szkoda ramy i mód malina! Możesz jechać laski zarywać ;)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!